Jobbig natt nu igen

Med cirkus två timmars sömn för stackars mamman. Lite stackars är det om barnet oxå som hade ont och sov oroligt. Trodde det skulle bli sovmorgon idag, men icket. Halv åtta var det full rulle i sängen och jag tvingades gnugga ögonen och vakna.



Sen var vi tvugna att baka scones till frukost då brödet var slut. jag drack ungefär sju koppar kaffe och sen sattes det igång massa aktiviteter för att hålla mig vaken. Vi städade, dammsög, satte tillbaka mattan under soffan och plockade äntligen ner julgardinerna. Iselin hjälpte till, på sitt eget lilla vis.



Sen har vi sjungit sånger, läst böcker och lekt. Nyss var bestemor hit och hämtade Iselin, de skulle ut och gå och sen hem till dom där det bjuds på middag ikväll innan fotbollsträning. Nu tänkte jag gå och ta igen lite sömn!



Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en jobbig dag. Men scones lät fantastiskt gott! Blev riktigt sugen!

Vi kanske ses imorgon på babycafé, det beror på formen hos min lille chef här hemma... ;)

2009-02-04 @ 17:13:11
URL: http://www.tekanna.com
Postat av: Mamma Mu

Ni har verkligen världens bästa besteföräldrar!

2009-02-05 @ 09:31:25
Postat av: t0tta

Jag blev också sugen på scones.. Synd bara att glutenfria, inte smakar ens i närheten, lika gott som "vanliga"...

2009-02-05 @ 11:15:49
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: ullrika

blä. sova bör man annars blir man knäpp. skulle i det läget inte få för mig att baka scones bara sådär. du är galen! men duktig. heja dig!

2009-02-05 @ 17:06:33
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0