Saker som irriterar mig:

  1. Att få räkningar
  2. Att få räkningar som skulle varit betalda förra veckan
  3. Att få räkningar som skulle vara betalda förra veckan till ett okänt kontonummer.
  4. Att firman som skickar ut räkningar inte svarar när man skriver mail.
  5. Att firman som skickar ut räkningar inte svarar i telefon.
  6. Att firman som skickar ut räkningar inte har en telefonsvarare som upplyser om när man kan ringa för att få svar.

Hur 17 ska jag kunna betala en räkning om det inte står nåt kontonumer på den?
Jag är ingen tankeläsare heller!









UPDATE: Fick tag på karln som uppenbarligen driver firman. Himla trevlig snubbe, som skrattade lite och frågade om jag inte kunde resa i tiden, innan han sa att det var en ny faktura på väg hem till mig, med snällare betalningsfrist och med kontonummer på. Piss of käjk!

Man kan ju tycka att jag borde ha lärt mig något med detta, men nej, inte det!

Kommentarer
Postat av: ullisen

kan man inte säga att du lärt dig den gamla devisen:

- det ordnar sig alltid :)

2009-02-07 @ 16:24:16
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0