Är man smart så är man

1. Panik, vars ska vi lämna in skattekort för att få utbetalt pengar?
2. Panik! Jag vill ha mina pengar!
3. Ringer NAV.
4. Hamnar hos kommunen (varför är kommunens nummer sparat som NAV?)
5. Ringer ligningskontoret. Får besked om att kolla hos NAV om de registrerat riktig skatteklass.
6. Ringer NAV, hamnar hos kommunen igen. Samma dam som svarade sist. Minne som en guldfisk?
7. Ringer NAV på riktigt nummer. Telefonkö utan dess like.
8. Vänder på skattekortet. Oj, baksidan innehöll visst all information man behövde..


Har man lite att göra kan man ju alltid hitta på egna små projekt och hetsa upp sig i onödan.
Jag skyller på att jag ammar och att hjärncellerna försvinner ut med mjölken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0