Dagens

Irritationsmoment:
Svensk teve som såklart vägrar fungera bara för att jag ville se nåt som visas där..


Utflykt:
Vi var till Sveariket idag med besteföräldrarna och fick handla lite kött.
Hurra! Vi får äta igen! :D


Uppdrag:
Baka baka god kaka inför morgondagens kalas.


Fråga:
Hur klarade sig den första människan?


Viktigaste:
Älskade, underbaraste och bästaste Iselin fyller 6 månader! 
Min mamma har lärt mig mycket, men det viktigaste är nog att firas allt som firas kan.
Därför bjuds det imorgon på 6 månaderskalas hos oss!





Nu är lilla stumpan vaken igen och liger och viftar med tevekontrollen.
Undra vad det är hon har tänkt se på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0