Jag tror att jag är den smartaste jag känner

Ni minns nog den där bilbarnstolen vi fick, som inte ens Einstein himself skulle klarat av att montera riktigt.
Idag var jag iaf så less på det där hemska minibabyskyddet så jag tyckte det var dax att ta tag i saken.
H fick hjälpa till, men när han tappade tålamodet efter tre minuter förvisades han från platsen. I -5 graders kyla stod jag och fipplade med små pillermojsaker, spännen och spakar. Och vet ni vad? Det funkade, på första försöket! Alltså är jag den smartaste jag känner. Vi var givetvis tvugna att åka till Ski sen. Bara för att få testa den, såklart.


Nu är det kul att åka bil igen!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken sötis!

2009-01-30 @ 22:12:16
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0