Helgen som var

På lördagen hade vi date-night. Ut och äta middag innan vi gick på bio och såg Änglar och Demoner. Mycket bra film!
I söndags var vi ute i solen hela dagen och slipade och målade matsalsstolarna. Kommer bli hur snyggt som helst! En riktig bränna fick jag mig oxå, med betoning på bränna :S

Verkligen hur skönt som helst at både hunnit mysa, sova en natt stört och få gjort så himla mycket.

Med Iselin är det nytt varje dag jag kommer hem från jobb. Hon älskar att springa, så man får hålla i händerna och följa efter. Helst ska någon jaga henne, då tjuter hon av skratt. Hon kryper som en vildbatting runt överallt, och tar sig oxå upp till tvättrummet, ett trappsteg upp. Hon har lärt sig att hålla för öronen när man spika och bankar (och ibland när bestemor sjunger) ;). Hon är oxå helt inne på att nu är det mamma som går till jobb på mogonen, och försöker vinka åt mig och få iväg mig långt innan det är dax :)


Annars börjar hemmet här se tomt och ihoppackat ut. I princip allt "löst" som bara hänger och slänger är nerpackat. Fortfarande myyycket kvar, men iom att det kan vara mer än två veckor kvar så chillar vi lite med det. Jobbigt om man skulle behöva gå igenom tusen lådor för att finna det man behöver.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Men ååå så fort allting går!!!! Utom de här dagarna som vi ska jobba innan vi kan komma ner till er..

2009-06-15 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0