Hytta i Feiring

Idag har fröken Iselin varit med pappan sin och besteföräldrar till hytta (stuga) i Feiring. Grabbarna skulle snickra lite och Iselin var tydligen hwlt lyrisk över allt nytt och ägnade större delen av tiden åt att peka och säga "dä" (där). Jag har nu sett bilder och jag är så galet avundsjuk på att de haft så mysigt medans jag slavat på mitt kissjobb.

Iselin kan oxå krypa nu. Jätteduktig är hon, när hon vill. För det ska minsann nåt riktigt speciellt till innan hon sätter igång!
Hon är väldigt upptagen av ansiktet. Pilla, dra, peta, bita. Näsan, ögon, mun och öron är utsatta delar, och det är oss andra hon sliter i :)


När bilden är större så kan man se Iselins stoooooora leende. Himmelriket :)


Peka, peka, peka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0