Badhuset och förstaste plåstret!

Igår var vi med Naima och Tristan till badhuset. Trodde det skulle bli en kortis badning, men efter en timme kollade vi på klockan och fick snabbdricka kaffe för att hinna hem till middagen. De små hade hur kul som helst. Iselin älskade att ha en stoooor bassäng att plaska och skvätta i. Sen var det ju så många konstiga djur där som sprutade vatten som man kunde titta och pilla på.




Idag när vi satt och fikade så upptäckte jag blod! Efter en stunds undersökande så visade det sig att det var inte jag, utan Iselin som blödde från fingret. Alldeles kladdigt och läbbigt var det. Så hon fick ett snyggt färgat plåster. Det är farligt att läsa böcker tydligen. Ajaj. Tur hon inte är så känslig och håller på och känner efter. Och det var spännande med plåster på fingret!





Mormor har köpt en ny, mindre farlig bok till Iselin.
Den är väldigt kul att läsa. Iselin gillar böcker och äter gärna upp informationen.
Bokstavligt talat alltså.



Kommentarer
Postat av: Njorun

Honey, jag har allt vin du behöver!! Vitt, rött, bubbel, franskt. Be my Mr. Fix-it!!?

2009-03-23 @ 21:35:30
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Njorun

Instruktioner? Wabba? Du menar de dær seriestripparna som de brukar skicka med?? ;) ;)



Ja men vad flott!! Då ser jag fram emot skruvhjælp med hela møblemanget! :D

2009-03-24 @ 08:56:51
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0