Härlig söndag!

Vårjacka på, ungen i vagnen så ut och njuta av solen!
Sen råkade vi komma till besteföräldrarna lagom till middag (mycket smart!) och sen skulle vi på visning av lägenheten vi ska flytta in i 1a juli. Däremot hade nuvarande ägare (H's syster + fästman) glömt att ställa fram klockan, så när vi ringde på hörde man inifrån "varför kommer dom så tidigt!?". En timme senare, när övrigt sällskap kom på fika så gick det upp ett ljus för dom, och de insåg sitt misstag. Vi var inte tidiga, de var lite efter ;)

Vi kommer ha 12 kvm balkong
. Helt underbart! Äntligen kommer att vi ha en egen lägenhet! Känns helt fantastiskt. Ajj lavv it! Nu sitter vi och letar balkongmöbler och försöker komma på ursäkter för att kunna köpa ett köksbord för 10k.



Iselin gillar att räcka ut tungan.

Kommentarer
Postat av: ås

du.. balkongen lät inte dumt!



Ååh idag får jag domen om jag blir uppsagd eler inte. Fatta.. då är jag ledig från typ 1a juni :) rååballt.. hoppas allt går som jag vill idag bara! (att jag får jobba mina 81% fram till 1a juni så inte mammakassan sänks)

håååll tummarna! :)

2009-03-30 @ 12:54:21
Postat av: Njorun

Jo jag vet, men jag hæpnar ændå var gång øver hur dumma de kan vara. Just nu kan jag inte få någon selvangivelse tillsent till min adress i Norge, eftersom jag har D-nummer och således endast kan vara skriven i Sverige.



Påstår dem.

Trots att jag vet massor med folk med D-nummer som får sin post utan problem.



Och ingen selvangivelse = inga 10% tillbaka = ledsen Hanna. grrr.



vart ska ni flytta?

2009-04-01 @ 08:29:18
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0