Naar Zweden

Idag skulle jag åka med Anna och våra avkommor till Sverige. Lite ledsen jag blev när jag vaknade imorse och insåg att det snöade. Igen! Va faaan, det är mars, det ska inte komma snö då! Det ska vara sol och varmt så våren kan komma på riktigt! Nåja, vi är inte dom som stannar inne på grund av lite snö, så vi begav oss av i alla fall. Turen dit tog lite längre än vanligt, då det var en del snö på vägarna men vi fick i alla fall handla allt vi skulle. Förutom de där jäkla majskrokarna som bara råkade stå överst på handlalistan. Man kan inte ha med sig hjärnan överallt antar jag.. På hemvägen hade det slutat snöa och det hade torkat upp lite, så det vara bara att trycka plattan i mattan och gasa på. (Finns det seriöst ett töntigare uttryck?) Tack Anna och Elsa för en himla trevlig tur!

Iselin var väldigt sliten efter dagens utflykt, och väldigt mammig så hon skulle absolut inte under några som helst omständigheter sova, bara vara med mig. Så hon slocknade i soffan, med ena lilla bäbishanden på mitt ben. Sötaste lilla söta underbara bäbis!


En slagen hjälte ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Naw, va söt!

2009-03-03 @ 17:35:35
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: ullrika

du ska inte va lessen för snö. tö är värre. och slask. eller att inte ha snö alls. fast idag fick jag vårkänslor när solen försiktigt värmde mitt ansikte på promenaden från bussen. mycket försiktigt iofs, och vantlösa händerna blev isbitar. men iaf!

2009-03-04 @ 22:53:19
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0