Nu har jag fått bevis!

Nu har jag äntligen fått de bevis jag varit ute efter.
Träning är skadligt.
Igår kväll var jag som vanligt på fotbollsträning. Svettigt kul. När jag kom hem tog jag mig en sådär skön dusch, satte mig i soffan till det framdukade mysfikat min kille fixat. Känner efter lite, så som man egentligen inte ska och inser att jag har nog minsann feber. Tyvärr har vi bara en termometer. Den mindre trevliga varianten. (Nämner inte vilken, ni kan ju använda fantasin). 38,3 visades och jag är således allvarligt sjuk. Och alltså kan vi ju dra slutsatsen att träning är skadligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0