Mårrning!

Och godmorgon världen.
Idag kändes verkligen som dagen då jag skulle godmorgona alla som finns.

Jag ville bara meddela att vi har mtv-dirro här. Iselin rockar loss med bamsen och IKEA-katalogen, jag dricker mitt kaffe. Ja. Idag blev jag tvungen att ta till en kaffefrukost. Vi ska till doktorn och helsestasjon så jag kan tyvärr, tyvärr, tyvärr inte sova frukost idag. Bra start på dagen är: att se gravid kompis v.30-mage. Fint! Sen kan tilläggas att Hennings kompis som trodde att pappaperm betydde kalassupatur till syden ska bli pappa även han. På tiden det :)

Hmm. Kanske att jag eventuellt borde klä på mig. Pinsamt att gå ut utan kläder jue.

Kommentarer
Postat av: ås

ja, i nästa boende ska jag ha tapet all over :)



ja, jag kan inte rikigt fatta att det är v.30 :)

2009-05-12 @ 16:56:33

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0