Smittsam

Ja. Det är jag alltså.

Först kan vi bara börja med att nämna det underbara vädret vi har här borta, och det underbara vädret som utlovats i helgen. Imorgon är det ju bröllop som gäller, så det kunde inte passat bättre. Det blir tidig morgon för mig, som ännu inte har den blekaste om vad jag ska göra med mitt hår. Sen ska jag iväg och bli sminkad, innan vi måste rejsa till polet (norska systemet) för att shoppa lite söndagsgott. Sen är det full rulle hela dagen. Min mamma ska vara med Iselin, så dte är tippentopp! För ni vet väl vad som händer på söndag? En viss jag fyller 25 bast! Jippijäj liksom.

Ja, smittsamheten då. Jag har på nåt vänster, jag vet fanimej inte hur, ådragit mig svinkoppor. Min ena överarm har oräkneliga blåsor och jag smittar som fan. Alltså åker jag på att ha värsta gigaplåstret på armen. Kul när man skulle försöka vara snygg..

Idag var vi föresten och shoppade. Min mamma köpte en stol. Smart, hur har hon tänkt ta med sig den på flyget?!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Everything goes with Norwegian.. eller flygstol iaf. Allt ordnar sig, jag hämtar stol nästa gång.

2009-06-02 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0