Sommar sommar sommar!

Vilket ljuvligt väder och härlig temperatur. En sånhär fin dag glömmer man gärna bort alla tråkiga måsten. Lite skit i hörnen har ingen dött av. Vi var ut på promenad, tittade på vägskyltar och lekande barn, sen kom vi hem och satt oss på gräsmattan och åt frukt. Iselin fick känna på gräs under fötterna, och blev väldigt faschinerad av detta nya. Så är det så kul att titta på alla pippisarna som flyger förbi!








Imorgon kommer min mamma, så vi kan säga hejdå till det vackra vädret.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Det värsta i den här kråksången, är att jag måste erkänna att du som vanligt hade rätt - det vackra vädret som ni pratar om har jag hittills inte sett så mycket av... inte nån av gångerna jag varit här, ska bli spännande att se om helgen blir så fin som utannonseras =)

Nädå, jag klagar inte - jag har ju regnjackan!

2009-05-27 @ 21:57:00
Postat av: ullisar

haha! gräs är märkligt. lite sticksligt och läskigt. iaf om man är en Maali. Iselinsar är tydligen modigare?

2009-05-29 @ 02:06:29
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0