Tre lagomt stora grisar

Igår kom alltså min mamma! Jippi-hippi! Hur braigt som helst, och ungen som jag trodde skulle vara ytterst skeptisk var hur glad och tillmötesgående som helst. Härligt att se. Idag har det promenixats, shoppats, fikats och matats ankor. Och det var innan mamma stack iväg på sarkomdagar. Låter ungefär som sarkofager. Osäkert sammanhang mellan de två däremot.

Iselin är min bäbis. Och eftersom bäbisar är det bästa som finns, och typ det enda som är värt att förevigas så bjur jag på dom här (och mest för att Lasse ska se vad han missar):





Imorse hittade vi gigantisk spindel i mammas sovrum. Den var väldigt kladdig när den blev platt.
Värt att notera.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Värt att notera är också att det inte var husfrun själv som såg till att förpassa odjuret till ex-spider-stadiet.. det får man som besökande själv ta hand om. Tipset är att ha nog stor sko (någon annans och inte din egen) som är hyfsat bred framtill och platt (husfars jympadoja går alldeles utmärkt). Ja så måste man sikta och slå HÅRT också men det förstår ju vem som helst.

2009-05-10 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0