Välkommen maj!

Och vilken start på månaden sen! Strålande sol och termometern isar 21 grader i skuggan här på Kolbotn. Vi tog turen ner till besteföräldrarna och deras härliga uteplats. Här steker vi i solen, dricker kaffe och äter glass. Iselin har en lekhörna i skuggan och tycker det är så kul att vara utomhus. Vi promenerade ner till vattnet och matade änder (och Iselin, hon ville helst ha brödet för sig själv).


Morgonbus


Utebus


Iselin och bestemor som hon tycker så mycket om



Maj blir en bra månad känner jag på mig. Massa kul på gång,
och det börjar med att min mamma kommer på tisdag! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0