Den stora hyll-uppsättar-dagen

Det här är alltså det vi pysslat med hela dagen. Försökt få upp hyllorna i sovrummet. Mer avancerat än det låter då ingenting är rakt, väggarna nästan omöjliga att borra i och ja, det var typ det. Efter en halv dags slitande och hämtande av nya borrar och funderande över hur nya maskiner fungerar, så fick vi tack och lov upp skiten. Och jag måste säga att jag är himlarns nöjd. Måste bara ha en special-skruvare till imorgon så sitter de ordentligt! (Förhoppningsvis)






(om man klickar på de små bilderna så blir de stora!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så duktiga nu är :D Jag hade inte orkat slutföra det hela utan ringt efter pappa antagligen :D



Älskar lampan!!

2009-11-07 @ 22:16:15
URL: http://lindaoelvira.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Bra jobbat av er! Minns du när det skulle sättas upp hylla på Tomtebo..? Det gick ju det med! Ni är ju bästa teamet =D

2009-11-08 @ 10:50:41
Postat av: Elli

Ni märker nog om dom sitter då ni inte får dom i huvet när ni sover! Så hoppas ni gjorde ett bra jobb :P

2009-11-08 @ 19:31:21
URL: http://elleyh.blogg.se/
Postat av: Nina G

Snygg säng! ;) Vi har en likadan. :)

2009-11-15 @ 11:29:39
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0