Och regnet det bara öser ner

Blötare än blötast var det, så vi tog bussen upp till helsestasjonen där massa ungar + föräldrar redan var och väntade på svinvaccin. Vi hade minsann inte bråttom nånstans, så vi lekte på och höll nästan på att missa när det var våran tur. Och shit så effektiva de var! Jag tror vi var inne hos sticksyster i 30 sekunder innan vi var klara. Och ungefär tre av de sekunderna grät lillstumpan. Hon blir nog oxå en såndär galning som kommer ääääälska att se operationer på teve och på riktigt om möjligheten ges ;) I lokalen där vi väntade efter vaccinet så fanns det en rutschkana och Iselin tjöt av lycka när hon fick åka om och om igen. Sen skrek som en illbatting när det var dax att gå. Summa summarum, allt gick finfint och vi hoppas att det fortsätter så!


Iselin är väldigt förtjust i sin snygga gula t-shirt. "Ap" säger hon och kommer
för en gångs skull springande för att bli påklädd när jag visar den :)

Kommentarer
Postat av: Lindah

Klart hon ska gilla Me and I kläder :-D Samuel har den turkosa som är likadan :-)



Hoppas ni slipper biverkningar. Jag hade super ont men Samuel märktes ingenting på. Alltså Jag = mes Samuel = tuff :-D

2009-11-17 @ 17:26:01
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Mamma Mu

Å underbaraste lilla lillapan har ni! Och bra att ni vaccinerat mot den nya influensan.. de allra flesta blir ju inte tok-påverkade av den heller.

=D

2009-11-19 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0