Systerbesök!

I torsdags komm lilla Sarah hit för att vara med oss i helgen. Otroligt jättekul!
Speciellt när Iselin vaknade två timmar efter att hon kom, med feber. Snacka om tajming! :D På fredagen så var det shopping som stod på schemat. Vi packade ner barnet i vagnen och påbörjade promenaden upp till tågstationen där vi skulle hämta bilen. Halvvägs dit ringer H och frågar om jag fick startat bilen? Njäe, säger jag, vi har inte kommit fram än. DÅ upplyser han mig om att bilen står kvar på våran parkering, due to att den inte startade i morse. Vi gick tydligen förbi den, 1 meter uifrån utan att ens reagera. SMART!

Jaja, hem igen, bara för att upptäcka att batteriet är totalt dött. Suck och stön. Väntar 45 min på förstärnkingar som aldrig kommer, så vi sätter oss på bussen , så vi kan ta tåget till Ski och shoppa där istället. Kul på 4 hjul säger jag bara! Iselin var fortfrande lite febrig och låg mest i vagnen och bläddrade i traktorboken hon fick av Sarah.

I lördags var det "fest" som stod på schemat. Iselin vars feber nu var borta skulle sova hos besteföräldrarna och v drack sangria och vin och surrade och hade kul.

Igår åkte vi hela vägen till Strömmen för att köpa smarrans kinakäk. Helt underbart. Såg värdelösa filmer gjorde vi oxå.

Idag regnade det katter och hundar när jag skulle lämna Iselin. Nu har det övergått till snö. Jag fick lämna Sarah vid flygtåget, så nu är hon påväg norrut igen. Det går fort när man har roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0