Flisan i barnehagen

Imorse softade vi hemma, innan vi gick iväg mot barnehagen. Vi hörde innan vi kom fram att det var något som brummade. En lastbil och en motorsåg gissade vi. Jag hoppades vi skulle gå förbi dem på vägen så Flisan skulle få titta. Det visade sig att verkligheten överskred mina vildaste fantasier. Det var faktiskt på barnehagens gård som det sågades! Och det var inte bara en lastbil, utan en liten traktor oxå! Iselin blev jättelycklig, och när jag lyft ur henne ur vagnen skulle hon inte in, hon ville ju titta! När jag såg precis hur lycklig hon var, så var jag tacksam att jag inte hade ett jobb att gå till, utan kunde stanna och titta med henne en stund. Vi skulle just gå in, under vissa protester, när en av pedagogerna kom ut med fyra ungar som skulle vara ute. Klart redan påklädda Iselin fick vara med dem! Hurra hurra! Hon hade knappt tid att ge mig en kram, så spännande var det. När jag hade gått, stannade jag på baksidan av barnehagen och tittade. Jodå. Hon stod fortfarande och tittade och pekade. Min lilla traktorgalna snuttgumma!






Några bilder de tagit i barnehagen. Vi föräldrar fick låna hem en
minne-pinne så vi oxå kunde få ta del av bilderna. Toppen!

Kommentarer
Postat av: Melodie

sv: Ja. Jag vet, det är så sjukt ;)

2009-10-15 @ 15:35:55
URL: http://highdoldace.blogg.se/
Postat av: M

Naaw vad söt hon är, å så stor hon blivit!

2009-10-15 @ 21:03:30
Postat av: Mamma Mu

Fina bilder, byt aldrig barnehage!

2009-10-15 @ 22:05:46
Postat av: Nina G

Det känns, minst sagt, overkligt men SÅ underbart! :D



Så söt din lilla dotter är! :)

2009-10-16 @ 21:26:46
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg,se
Postat av: Linda

Hihi, tack :) Din flisa är också så söt, översta bilden är helt bedårande!



Just dom jeansen har jag köpt på lindex, där och kappahl är det lättast att hitta bra jeans tycker jag. På HM på barnavdelningen över 86 tycker jag jeansen är så stela och verkar sitta så tight, verkar inte direkt bekvämt för ett barn :-)

2009-10-17 @ 07:39:55
URL: http://lindaoelvira.blogg.se/
Postat av: PetraB

Sötaste Iselin!

Vilken kanon-personal som fotar och skickar med usb´t hem med föräldrarna. avis

2009-10-21 @ 09:02:16
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0