No more!

Ja. Det kanske jag oxå skulle berätta.
Nu är det slut. No more! Inga mer snusar. Och inga mer jobbiga kvällar och nätter.



I måndags morse tog jag min sista snus. Typ tre gånger sen dess har jag på riktigt saknat den godingen i min mun, men inte särskilt mer. Ikväll var oxå första kvällen vi tvingade barnet att sova i egen säng. Hon kommer upp, en av oss följer henne tillbaka och säger godnatt. Det upprepades cirka 275 gånger innan hon somnade dit av utmattning. Vi var tvungen att gå och kolla så hon levde när hon inte kom upp igen. Då sussade hon så sött och vi dansade en försiktig happydance för att inte riskera att väcka henne igen. Jag hoppas att hon snart förstår att det är så det kommer att gå till i framtiden och inte bråkas om det.

Ja, så nu är vi snusfria här i Norget, och snart sover alla gott i sina egna sängar.
/Nickar förnumstigt

Kommentarer
Postat av: Lindah

Heja heja. bra jobbat till er alla

2009-10-25 @ 00:10:34
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Njorun

Gratulerar både till barnuppfostran och frihet från nikotinet :)

2009-10-25 @ 10:00:26
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: t0tta

Om ni vill ha det så, så är det ju kanon. Tänk bara på att ni måste tumma lite på "reglerna" när hon kommer in i mardrömsperioderna. Själv hade jag min tös hos mig i stort sett tills jag flyttade ihop med B. Då var hon 9 år. Det funkade för oss.



Duktig du är med snuset =)

2009-10-29 @ 21:21:15
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0