Vindfynd & garderobsmålning

Då var jag äntligen klar med att måla garderoben. Tycker det blev snajsigt som f*, och ännu snajsigare blir det när vi får upp hyllan och eventuellt en vägg till med tapet. Konstverket (Som först skulle vara IKEA's väggdekor, men den var totalt värdelös och ramlade ner efter en kvart så jag fick måla dit det istället):





Så var det vindsfynden. Först en lampa, som vi ska ta bort de gamla dassiga tygremmarna och sätta dit nya, snygga, i kuliga färger. Förmodligen blir det oxå så att ramen får ny fin färg oxå. Så hittade vi en liten variant av en stringhylla och jag blev skitlycklig. Ska fixa nya hyllplan i trä så åker den upp ovanför köksbordet.



Kommentarer
Postat av: Petra B

Vad fint det blev med garderobsdörren! =)

Det är lite lustigt det där med väggdekoren. Min granne köpte likadana på Ikea och även hon har fått måla av dem på väggen i stället. :-D

2009-10-27 @ 20:27:51
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Njorun

Ja den väggdekoren satte vi på hela köksväggen och var överlyckliga i ungefär... tre sekunder. Sedan följde 4 månader av förnekelse innan vi slutligen slängde dem :P



men fina är de!!!

2009-10-27 @ 21:03:13
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Nina G

Jag har liksom inte gjort det här förut! Vem går jag på svangerskapskontroll hos? Jag ringde bydelens Helsestasjon, men de hade inte tid förrän 6/1, och då är jag i v.16+. Jag skulle gärna bli undersökt innan liksom?

Vi ska göra ett VUL på Byportens Legesenter (lutar det åt) nästa vecka, och hoppas på att se ett pickande hjärta då. :)

Vad kul att du följer vår resa! Jag är så glad att någon orkar läsa mitt trams. ;)

2009-10-28 @ 14:45:33
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg,se
Postat av: ås

blev ju skitsnyggt med väggdekoren :) blev sugen på att göra så nu!

Ser att den där vägghyllan ud köpt har jag likadan :) myo bra!

2009-10-30 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0