Feber och flygande förväntningar

Iselin har känts varm hela natten och gör det ännu på morgonen. Tar tempen som landar på 37.9. Lungt tänker jag, så kan vi skicka henne i barnehagen utan dålgit samvete. H drar till jobbet, jag fixar till mig och ska klä på ungen och känner att det som tidigare var varmt, är nu ännu hetare. Fram med analtempen och kolla igen. 39.3, på den lilla stunden. Ajdå. Nu förstår jag varför hon gråtit konstant hela morgonen. Med stor motvilja tar jag och ringer chefen för att berätta att efter 4 dagar så måste jag vara hemma. Igen. Det mottas precis lika illa som väntat och nu har jag lovat att jobba helgen om det behövs.

Hemma är ungen full med alvedon och pillar på skor och vi läser böcker och pratar om bilar. Så försöker jag förklara åt henne att om en vecka ska vi flyga flygplan, jag tror inte helt att hon förstår, men hon blir nog glatt överraskad när vi väl är på Gardermoen och kan titta på alla flygplan på nära håll! Ska oxå bli intressant att flyga, då hon var klart mindre sist. Får se hur det går med allt hennes spring i benen och myror i rumpan.

Kommentarer
Postat av: Lindah

Krya på dig Iselin. Kuuul med flyg :-)

2009-09-25 @ 13:54:37
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Fia å Max

ska ni komma över till sverige lr??

kram på er och hoppas gumman piggnar till ordentligt. så jobbig när d har feber.

kram igen

2009-09-29 @ 01:32:47
URL: http://livetsomdoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0