Just for jo momma

Min mamma klagar på att jag aldrig uppdaterar här, så here we go.

  • Eggsakt en vecka kvar på skräpjobbet. Nya stjärnjobbet lyser med sin frånvaro, men jag är full av hopp och tilltro till min egen förmåga.
  • Iselin kan säga två ord helt ordentligt så till ochmed vilt främmande människor vet vad det är. Borta och den.
  • Vi har målat förnsterkarmarna. Piss åf käjk med oljemaling, men sicken lukt!
  • Såhär slutspurten på jobbet så är det nästan kul. Jag ser ljuset i tunneln!
Hade jag inte varit så otroligt bajsnödig så hade det kunnat bli längre här, men det får bli en annan dag. Efter toaletten har jag några jobbsökarsidor att besöka.

Kommentarer
Postat av: Lindah

bajsa lugnt

2009-09-23 @ 19:45:01
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Mamma Mu

Jag klagar inte, jag säger bara att jag får abstinens om du inte bloggar på så många dagar som det faktiskt rörde sig om (4 st).

2009-09-26 @ 09:24:01

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0