Lördagsbajs

Jag vill ha en ipod. En söt liten fin sak som kan spela musik i mina öron. Öronmusik.

Och när det är sagt så kan jag meddela att det var kiss i Iselins säng idag. Iselin-pappan hade satt ner henne dit utan blöja "hon satt ju knappt en minut, jag lovar! Hur hann hon kissa på så kort tid!". Så nu ligger det sängkläder och madrassöverdrag i tvättmaskinen. Som tur var hade det inte tagit sig igenom så jag hade var tvungen att tvätta själva madrassen. Jag vet att intresseflaggorna är hissade, så ni behöver inte nämna det.

När korven har vaknat ska vi till besteföräldrarna och få barnvakt en stund. Ska iväg och köpa hyllplan och fönsterbräda och sådant. Iselin är inte bästaste shoppingsällskapet mer. Det är bara kul när hon får springa själv, vilket resulterar i att hon är borttappad efter två sekunder. Eventuellt går jag in på babyshop och kollar om dom har en sele när vi lix är där.

Det är visning på grannlägenheten idag. Jag som var sugen på att köpa den och slå ut väggen mellan oss.  Men jag tror jag prioriterar att köpa mig en ipod. En söt liten fin sak som kan spela musik i mina öron. Öronmusik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0