230410

Ja, sådær halvdålig aktivitet hær igen. Klarar inte helt av att fokusera annat æn på barnet och på all oro infør kommande månader och hur allt ska løsa sig. Vem ska man ligga med før att vara sæker på att få komma in på ønskad skola undrar jag oxå?

I tillægg til det ser håret ut som ett skatbo. Har allvarliga tankar om att sætta saxen i det sjælv. Och går det att bleka håret med klorin? Aja, prøvar jag ut någon av ovanstående metoder så lovar jag att dela med mig av resultatet. Nu ska jag krypa till kojs och titta på lite vampyr-serier!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Ehh.. vampyrserier är nog värre än ditt skatbo till hår? Tips: skippa klorin!

2010-04-25 @ 11:08:03

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0