Bhg

Jag har ju gått och nojat lite hær i det sista om att det har blvit nåt knas med litens dagisplats iom att jag inte hørt nån sen jag skickade in papprena. Så idag var jag tvungen att ringa och kolla læget. Jodå, nog hade dom en plats till Iselin som væntar på henne och info kommer på mail, eller i posten till helgen (tror jag hon sa, det var lite språkliga svårigheter just dær). Men det viktigaste av allt, måndag klockan 09.00 ska vi infinna oss.

Och skickar de inte ut inbetalningsblanketter så ære ju svårt att prøjsa før sig.
Tur att rækningar ær mitt sista bekymmer (ja, eller hur det nu var..)

Hmm.. synd føresten de inte kunde skickat ut just dem i tid. Med tanke på vilken statlig instans som ska betala delar av den så kunde det ju vart fint att fått ansøka dær i god tid iaf.. Nåja.





Och fan. Då var det tillbax till arbetsløshetshelvetet.
Fanfanfan.

Kommentarer
Postat av: Lindah

Men åhhh vad najsigt att ha bhgplats iallafall. Vi får väll fördriva tiden med att msna hela dagarna:-D Eller ja just det jag har inga bhgplatser :-(



2010-08-09 @ 13:59:42
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Mamma Mu

Norget och arbetslöshetet? Nåt ostämmer ;)

Nu har ju en sak ordnat sig (egentligen två) så nog ordnar det sig också. Spotta i nävarna, nya tag!

2010-08-10 @ 21:03:10
Postat av: Mamma Mu

Kan ni inte starta en egen testliga, som testar olika ställen ang hur bra de är med och för barnfamiljer? T ex restauranger, affärer, kommunikationer och därmed chaufförer/biljettkollare etc, museer, lekparker, cafeer, utflyktsmål, marknader, övernattningsställen, ja alla möjliga ställen! Ge betyg utifrån barnvänligt folk, utrymmen, tillgänglighet, toaletter/skötrum, menyer, ev extra service.. sen skriver ni en guide med lämpligt namn och vippps så är ni stenrika!

2010-08-11 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0