Dagens utflykt

Dagens utflykt var IKEA. Tyg var det stora som skulle køpas, æntligen sovrumsgardiner istællet før ett isærklippt lakan :) Nær vi passerade tv-møbelavdelningen hittade Iselin en liten kundvagn, till sin stora glædje och brummade sen runt med den, zick-zackade mellan andra kunder och møbler. De har ju en rutschbana oxå, så vi blev kvar en god stund på barnavdelningen innan vi drack kaffe och saft i restaurangen. Tyg inhandlades och nær vi klev av IKEA-bussen inne i stan så øppnade himlen sig. Not so very nice med tanke på att vi var sommarklædda och regnjackor och paraply var kvarlæmnade hemma. Och regnskydd, vad ær det liksom?! Nær vi væl kom innanfør dørren hemma såg det ut som att vi badat med klæderna på och vagnen står i badrummet och torkar.

Oooops, var visst en liten en som dæckade hær på min arm - not good, jag føredrar att hon sover på kvæll'n!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Vilken härlig dag ni haft! Ja förutom blöta regnet då.. Det visar bara att min tes om att regnjacka everywhere and anytime fortfarande håller. Man vet aldrig när ett regnmoln kommer över en ;)

2010-08-05 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0