Sen sist



Fick tillbaka henne efter att hon har spenderat en helg hos sin far. Och jisses så hon börjat prata! Ännu mer än tidigare. Fick provat hennes vinteroverall oxå, lite kul i början, men när jag ville föreviga det hela var det inte så kul mer ;)  Jag har oxå sytt (med nya bästa symaskinen) en tjusig påse som hon har sina extrakläder i på barnehagen. Vagnen används mindre och mindre, det tar lite tid att gå men är det något jag har gott om är det ju just tid. Och så hinner man undersöka alla viktiga saker längs vägen, klättra, hoppa och plaska lite. Pingvinfilmen är fortfarande populärast här hemma, men har fått lite konkurrans av Bilar :)

När jag säger att hon inte får något, typ äta bär på buskar jag inte vet vad de är, eller godis i affären säger hon "fåga bessemor" eller "fåga bessefaj" och nickar som att hon är van att få som hon vill där. Rätt sött if you ask me ;)









Kommentarer
Postat av: Petra

Hon ÄR ju en sötnos!

Och du, fröken sykunnig, vad duktig du är! Hmm.. Kan man kanske lägga in beställningar tro? :-)

2010-09-03 @ 07:54:45
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0