NAV då

Jorå, jag var ju dit idag. Hade ræknat med en snabb runda, men kom ut dærifrån drygt 2 timmar senare. Klart som fan det tar tid om det krævs två før att sætta upp klistermærken eller tre før att beundra en ny mobil.. Fick lite klarhet i vad de går efter nær de fyller upp kurserna, och efter mitt lilla sammanbrott skrev hon febrilt och erbjød sig till och med att ringa och prata med dom. Men jag vet inte om det ær så aktuellt att gå ner 4k i månaden, så jag hoppas innerligt jag får ett jobb, fort as fuck. Næsta vænterunda till trygdedelen fick jag spendera i ett eget rum, ytterligare en halvtimme bara før att bli nertryckt av kærringjæveln som påstod de inte kunde sæga nåt nu. Næhej, synd de inte kan kommunicera med varann på det dær stællet. I had had enuff och gick, inte ens en liten gnutta klokare æn tidigare.

Kommentarer
Postat av: mamma mu

Men nää.. Du får prata med huvudchefen i stället och föreslå att du ersätter de där tre personerna i stället. Effektivisering och rationalisering kallas det ju? Vems mobil beundrades? Och ja, jag tror att du hittar jobb fortare än de personerna du träffade!

2010-12-07 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0