Rastlös

Jag blir det lite då och då. Då knarkar jag resor på finn och lyckas för det mesta låta bli att köpa dem. Nyss hittade jag en vecka i Egypten på 4-stjärnigt hotell för 3500. Avresa imorgon, no problem. Vi hade kunnat åka ikväll jag och lillskrutt. Sen inser jag att hennes pass måste ju förnyas och svär litegrann för att jag inte gjort det tidigare. Där sparade jag dom pengarna..

Sen tittar jag på resor till Thailand. Sisådär 3 veckor tänker jag vore lagom. Kanske över jul och nyår om jag har jäklig tur och lyckas övertala dotterns far om att det vore en kul grej. Inser dock att jag knappast kommer att kunna spara ihop de pengarna till jul, så vi får satsa på nästa gång, 2013 that is. Det borde ju till och med jag lyckas med?! Någon som vill följa med? På riktigt alltså?

Om 40 minuter kommer min lilla hem. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Micke kanske? eller????

2010-12-30 @ 00:02:10
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0