Starka kvinnor

Jag är så otroligt imponerad, så jag måste bara få säga det nånstans. Alla fantastiska och starka kvinnor jag har i min bekantskapskrets som inte sitter tysta och tar emot skit!

  • Hon som blev misshandlad av sin make och vägrar sitta tyst med hans skam och istället berättar hur det ligger till. På facebook.
  • Hon som efter många om och men bestämmer sig för att lämna energitjuven hon bor med. Bara några dagar senare flyttar hon in i en egen lägenhet.
  • Hon som tröttnar på ett gammalt ex's patetiska försök att trycka ner henne och 5 minuter senare har bytt telefonnummer.
  • Hon som kämpar för att bete sig vuxet mot den allt annat än vuxna fadern till hennes barn. För barnens skull.
  • Ni som vågar be om hjälp när ni behövt vara starka alldels för länge.

Alla ni som står upp för er själva och andra, som inte tillåter att någon annan trycker ner er eller behandlar er dåligt. Alla ni som vet erat eget värde och vägrar nöja er med mindre. Hellre singel och lycklig än i relationer som bara får en att må dåligt!

Ni är mina idoler! Varenda en av er.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men åååh, jag gråter här nu. <3 <3

2010-12-22 @ 22:45:47
URL: http://muchness.blogg.se/
Postat av: mamma mu

Bra! Håller med! Tänkvärda ord om den riktiga styrkan :)

2010-12-23 @ 20:44:26

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0