Feber is in da house

Efter att lillan vart på eftemiddagsbesök hos sin far så fick jag hem henne febrig och hostig. Natten har alltså varit sådär med 1000 uppvaknanden, givetvis varenda en just när jag somnat. När hon väl tystnat så hade jag mensvärken from hell så jag kunde inte sova pga det. Tur i oturen iaf är ju att febiga kids sover mer, så vi hann med några rundor på dagen :) Ikväll har hon börjat hosta ännu mer, alldeles röd i ansiktet och kommer till mig och vill att jag ska få det att sluta. Lilla stackarn tog till och med äcklig flytande noskapin utan att gnälla när jag lovade att det skulle hjälpa. Vilket det ju inte gjorde. Hon orkade inte ens äta välling innan hon somnade nu, hon var så sliten. Hoppas hon får sova en gnutta innan det är på'n igen.

Tur i oturen igen iaf att vi inte hade några roliga och äventyrliga planer för helgen. Orkar vi så ska det målas med fingerfärg, men det är det mest avancerade jag kom på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0