Måndag och doktorn jobbar igen

Så vi åkte en sväng dit med lilla skruttan som fortfarande är febrig. Infektion i både öron och hals och jag förstår genast varför hon inte varit så pigg på mat. Det var absolut inget kul när doktorn skulle lyssna och titta i öron och hals, stick i fringret däremot var piiis åf käjk! :) Penicillin blev det en vecka, och tillbax för nytt stick på onsdag. Så hon får vara hemma och slappa till dess. Hon slocknade iaf fort i sin säng när vi kom hem, väldigt nöjd efter att ha fått åka buss TVÅ gånger!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Hon har modet för stick-i-fingret från mig! Jag har nämligen inte kvar det själv =)

Krya på sig lilla fröken! Kram.

2010-02-15 @ 19:53:23
Postat av: Kath

Lillan får krya på sig!



Hoho jag gillar din profilbild haha :D

Första gången jag kikar in, en aw twimomsen här ;)

2010-02-15 @ 20:26:23
URL: http://kathhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0