Trevlig start på tisdagen

Det hela började väl egentligen igårkväll. Ungen vägrade sova och hade i tillägg till det fått tag på mitt körkort så nu är det putts väck. Jag försökte fråg var hon lagt det men hon bara ryckte på axlarna och sa båtta. Inte mycket hjälp jag fick där inte. Klockan 04.00 (ja, jag tittade på klockan) så vaknade jag av knorr vid sidan av mig och sträckte ut en arm för att klappa på magen så hon skulle somna om. Bara för att upptäcka att hela ungen och halva sängen var alldeles blöt. Förbannade jävla skitblöja som inte sitter där den ska. Det var bara att gå upp och börja torka, tvätta och byta. När den lilla cirkusen var avklarad var ju ungen pigg som en fisk och tyckte vi skulle gå upp och äta frukost och leka. No way tyckte jag som fått långt ifrån de 8 timmarna jag föredrar. Så de kommande tre timmarna spenderades åt att sova kortare stunder och därimellan försöka få ungen att somna om. Hon satsar verkligen på att bli ensambarn! Nu är hon iaf leverad dit där de får betalt för att vara med henne och jag njuter och tänker inte hämta henne en minut före tre! Elakt och extremt dåligt att ha henne där när jag är hemma? Javisst, men det skiter jag i.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Hah! Iselin är ju på bhg mycket för sin egen skull, hur kul är det att bara vara hemma med mamma..??

=)

2010-02-02 @ 18:08:17

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0