I'm back!

Nu får det vara färdigpausat tycker jag. Jag har ju ingenstans att ordbajsa av mig när det blir för mycket.
Saker ni missat som kan vara värda att delas med av:

  • Jag och H har gjort slut, och han bor sen en dryg vecka inte här mer. Tillfälligt, då han är den enda som har råd med stället och jag och lillknoddas ska hitta oss eget, billigare boende.

Vi försökte, men ibland så är man lyckligare på varsitt håll. Vi är vänner och ska fortsätta vara det för Iselins skull. Hon verkar ta det hela bra, då hon hittils har fått bli hämtad och lekt med av pappan sin varannan dag. Hon sover här nästan varje natt då jag är utan jobb och har möjligheten att lämna henne sent på barnehagen.

Det känns faktiskt himla bra. Det är lättare att se saker från den ljusa sidan och så har jag tänkt fortsätta ha det! 2010 är mammornas år! Att välja glädje, och förhoppningsvis lyckas få den där bitch-2010 kroppen som utlovats det senaste decenniet.

Sådär. Kattmat är tillbaka, hur lyckliga är vi på en skala?! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Räcker upp en hand!



Hoppas allt är bra med dig!

2010-01-17 @ 23:18:14
URL: http://saph.blogg.se/
Postat av: Lindah

kram men du har helt rätt ibland är man lyckligare på varsitt håll.

Lycka till men lägenhetsjakten.



Har du lust att träffas någon dag så släng iväg en inbox på ansiktsbok :-)

2010-01-18 @ 07:45:53
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Mamma Mu

Back on stage - äntligen =D

Ja visst är det nytt år och nya möjligheter!

Och jag har ännu inte hittat (nåja, letat) någon ny fritidssysselsättning, fast nu behöver jag ju inte det heller............

Största kramen till er!

2010-01-19 @ 08:12:48
Postat av: Linda

det är mammornas år i år! Heja dig, som är en sådan stark och fantastisk människa <3

2010-01-22 @ 12:41:00
URL: http://lindaoelvira.blog.se
Postat av: Petra

Men oj! Jag har ju av lite samma anledning inte varit inne på blogg.se på länge - och så får jag se att vi är fler i "min" klubb...! Men du har såå rätt, 2010 måste bli mammornas år! Kram till den roligaste svensk-norskan jag vet. =)

2010-02-01 @ 07:52:37
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0