Gröna fingrar?

Ja, det återstår väl att se. Jag får se mig besegrad, jag tror jag skaffat mig en såndär hobby. Jag sitter och fantiserar om vilka grönsaker jag ska köpa i affären, inte för att jag är sugen på dom, utan för att jag vill odla dom! Hugaligen. Måste oxå ta mig till den där planteringsaffären för att införskaffa ytterligare någon kruka och sånadär långa pinnar som chilin kan vila mot. Ja, eventuellt jag oxå ska skaffa en odlingsbok så jag kan lära mig lite nya fräsiga ord och uttryck.

Detta är alltså en citronkärna som planterades veckan innan Iselin föddes.

Fröken herself ställde upp på en bild att jämföra med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0