Hej igen Saturday!

Det blev bara prommis. Hittade en bruktbutik men det var så trångt med vagnen så vi læt bli. Vi fick iaf gått en timme, och Iselin fick tittat tåg idag igen. Favvis-grejen :) Så var det vældigt trevliga ungdomar som var ute idag oxå. Erbjød sig helt utan vidare att lyfta ner vagnen från tåget "så kan du bara ta ansvar før den lilla" och som stannar och håller upp dørrar nær de ser vi kommer. Vilken grej! Dær kan vi snacka om god uppfostran!


I kvæll myste vi i "soffan". Iselin tyckte det var spænnande med chips och dip och satt snællt och grisade ner sig. Sen har vi busat, kittlats och jagat varandra innan det var sovtajm. Efter en del hostningar så bjød jag på bricanyl och nu sover hon lugnt. Jag ska oxå ta och ge mig snart, førra natten var en låååång och hostig en.

Bilder kommer en annan dag. Nær jag hittat var minneskortet från kameran ska in.



Kommentarer
Postat av: Petra

GRYM dikt! Så rätt! Älskar den! =)

Jag tar mig friheten att knycka den. Puss på daj!

2010-03-17 @ 07:08:18
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0