Hej Lørdag!

Min finaste Sture (dator) gick och dog før mig. Vi skyndade oss till data-doktorn som lovade 2-3 veckor utan dator. Buhu sa jag och drog av en tår eller tre, utan nytta. Tur jag lyckades kirra dator på annat håll. Enda nackdelen ær væl att alla lænkar och løsenord måste kommas ihåg. Vi behøver inte ens gå in på hur många gånger jag var tvungen att skriva om løsen før att ta mig in hær :P

Solen skiner, det ær 3 minusgrader ute med løfte om mer værme utøver dagen. Idag ska vi ut på långpromenad. Æn så længe ær det obestæmt om det blir i stan och mellan second-hand affærerna eller om vi bara ska hålla oss till att titta på naturen.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

AVIS till 1000! Jag vill också vara med!!

2010-03-13 @ 10:17:28
Postat av: Lindah

Åhhh vad drygt med datatrubbel. Hoppas Sture kryar på sig snart.



Du ahr väll bloglovin? Då kommer du åt alla bloggar iallafall (efter att du kommit ihåg lösen dit;-))

2010-03-13 @ 10:40:02
URL: http://www.grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0