Mars is the shiat!

Yay och hurra för bästaste mars som nu är här. Det är nu allt bra börjar hända!
Bra och väldigt efterlängtade saker med mars:

  • New Moon dvd release (eftersom jag kommer vara fattigare än en kyrkråtta resten av livet så kommer jag ödmjukt acceptera denna gåva, från den som nu känner sig villig) ;)
  • Eclipse trailer.


Så övergår vi till icke planerande men ack så udnerbara saker ändå:

  • Idag får jag nyckeln till min och Iselins lägenhet!!!!!
Japps, det är korrekt. Vi flyttar inåt schtaaan! Kort bit till tåget, pyttelite längre bit till badstrand (Katten) och gräsplätt och badrum och fyra väggar och ett tak. I like a lot. Bästaste bästa Anna ska komma med sin kille och hans stora bil så ska vi köra möbler ikväll. Det gör ingenting att vännerna är få, när det är de absolut bästa man kunde tänkt sig! ♥




Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Du har så rätt ang vännerna! Vilken tur att du har dom!! =D

Och det sägs ju att "i nöden prövas vännen".

Hoppas vi ses snart..

2010-03-01 @ 19:13:11
Postat av: Petra

2010-03-08 @ 18:31:51
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Petra

Meeh! Varje gång jag ska kommentera inne hos dig så försvinner texten. Blir ju värsta spam-varningen på mig... Ville bara säga att fina vänner är guld!!

2010-03-08 @ 18:33:11
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0