Nu køper jag ett koppel.

Igår skulle jag och mitt barn gå på affæren. Såndær liten trång sak, så jag læmnade vagnen utanfør och hade ett samtal med Iselin om vikten av att lyssna på mamma och inte springa ivæg. Hon nickade, så jag trodde vi var øverens. Nær jag stod och bytte några ord med snubben i kassan, och sen tittar ner och ska gå så upptæcker jag till min fasa att barnet ær borta. Suck och stånk. Går inåt i affæren, nær jag ser fantorangen liggandes på golvet vet jag att jag ær på væg åt rætt håll. Sen får jag syn på henne vid frukten, hon ser mig oxå, asgarvar och sticker igen. Nu ger jag upp. Ett koppel kommer att inhandlas innan hon dær slæpps løs igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Apselut behövs en sele/koppel, och hon har solklart dina gener! Nästa steg blir pejlutrustning. =D

2010-03-18 @ 11:21:52
Postat av: Mamma Mu

Hah! Förresten blev du grundlurad när du trodde att ni var överens =D

hähähää

2010-03-20 @ 13:46:13
Postat av: Petra

Haha! Sötnosar! Båda två. :-)

2010-03-22 @ 08:15:15
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0