Regning tisdag

Ja, det børjade ju egentligen regna redan igårkvæll om man ska vara helt korrekt.
Iselin fick sig ett par støvlar igår. Det skulle springas i dom, tittas i spegeln och hon var så førtjust så jag fick knappt ta av dem nær hon skulle sova. Och så fort hon vaknade så skulle dem på igen.

Idag høll det inte på att bli nå dagis på henne. Vi snoozade rætt længe, tåget var sent och det regnade som fan. Men vi tog oss dit iaf. Och efteråt så utøvade jag førsta delen av veckans bitch-utmaning. Springa 30 minuter, 3 gånger denna vecka. Eventuellt att jag oxå borde skæmmas før hur otrænad jag ær.

(OBS! Det ær pyjamasbyxor, vi førsøker gøra oss klar før sængen.

Givetvis skulle jag aldrig slæppa ut min dotter i omatchande klæder)


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Nä omatchande kläder skulle aldrig få för sig, det är jag säker på - iaf om du får bestämma =D

Fast allt klär ju en skönhet. Vilka fina stövlar, kommer att matcha mina blommiga!

2010-03-23 @ 19:21:30
Postat av: Petra

Givetvis =)

2010-03-23 @ 21:33:12
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Förresten ska du inte skämmas för att du är otränad, se det hellre som en styrka då du faktiskt börjat träningen - stor eloge till dig! Bra jobbat! Tänk så många som går å gnölar över att "jag borde träna", men aldrig kommer igång =)

Och du kommer säkert snabbt upp i bra form, du har ju bra grundfysik :D

Träna på bara!! Hurra för dig!!

2010-03-24 @ 09:10:50
Postat av: Mamma Mu

Förresten, ju mer jag tittar på bilden av dotter i nya stövlar, desto mer tycker jag nog att kläderna matchar ;D

Det kanske bara är en vanesak det där med matchandet? Kanske kan jag sluta fixera mig vid "max 7 färger" eller var det "max 3 färger" som du försökt lära mig..? =D

2010-03-25 @ 10:41:14
Postat av: ullisar

tur du förklarade. jag blev naturligtvis mycket orolig.



:)

2010-04-06 @ 15:47:02
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0