Sen sist:

Söndag: får veta att jag får lägenheten.
Måndag: Skriver kontrakt, får nycklar, tömmer 99% av mina tillhörigheter från gamla stället. Köper en kyl.
Tisdag: blir ofrivilligt väckt kl 03.34. Får inte somna om. Fixar adressändring och andra trista ting.
Onsdag: flyttar för gott. IKEA. Kylen blir hemkörd, inburen, uppackad och ikopplad. Ni vill inte veta vad den servicen gick på.

Vet inte hur det ser ut med internet där än, men nu vet ni iaf varför jag eventuellt är väldigt borta ett tag.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Den som väntar på nåt gott, dvs dina bloggnyheter, väntar aldrig för länge.. Om nån för tio år sen sagt till mig att internet skulle komma att bli Livsviktigt för mig, då hade jag nog inte trott den personen. Men nu är det så! Lycka till med flytten, det kommer att bli bra och ni kommer att få ordning på allt! =) Kram kram.

2010-03-03 @ 08:47:52

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0