35 mil i bil

Med en snart 2-åring (inte min egen), bara för att gå på 30-års fest. Japps, det var vad vi gjorde i fredags, när de ansvarsfulla vuxna slutat jobba. Att byta om och snygga till sig på köpcentrets toalett är det heller ingen skam med. Kul var det verkligen och vi kom inte i säng fören strax innan vi skulle upp igen. Upp, bara för att köra samma 35 mil hem igen, för att en av oss var tvungen att inställa sig på jobb. Sen behöver jag kanske inte heller nämna att vi, på mindre än 24 timmar lyckades äta hamburgare tre (3!!) gånger. Sittsår i rumpan blev det i alla fall, och jag kan lugnt säga att det dröjer ett tag innan det blir en likadan utflykt igen. Får vänta minst en vecka iaf!

Due to fredagsnattens begivenheter så spenderades löradgkvællen raklång i soffan, där vi inte ens orkade se färdigt en film. Det är ett hårt liv vi lever. Skitkul har det var iaf, vilket var välbehövligt. Nu är det bara att börja ladda inför första veckan som hemma-mamma.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Bra jobbat av er! Själv hade jag också klarat allt UTOM hamburgarna... Nåja, ni pallar ju mer för ni är hyfsat unga iaf =)

2010-05-02 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0