Födelsedagsfirande

I fredags var det först Annas tur. Inte en, utan TVÅ överraskningsfester blev det. Var riktigt kul och en stund där var det en gul kyckling på besök.

På lördagen sen så var vi (som sig bör för gamlisar) måttligt slitna. Enda anledningen till att jag orkade ta mig upp ur soffan var för att det vankades födelsedags-restaurang-middag på av mig valt ställe. Efter viss betänketid föll valet på en tripp till Thailand, eller så nära man kan komma i Oslo, nämligen Ya-Ya's. Galet god mat indeed! Innan vi kom iväg dit så var det tydligen dax för present, eller presenter är väl kanske mer korrekt. Otroligt välbehövt och eventuellt att jag kanske blev lite tårögd där en stund. Jag skyller på åldern helt klart. Jag var klart oblödigare i mina ungdomsdagar.

Idag, på vilodagen har det varit strålande sol och massa varmt, så det blev promenixande inne i stan, och lite loppis-tittande. Jag hittade ett vardagsrumsbord som jag länge varit på jakt efter, så nu behöver jag bara en bil för att få hem mina tillhörigheter. Ja juste, anledningen till att jag är så grisigt mätt är att vi åt sushi innan jag åkte hem. Nästan lite overkill för mina smaklökar i helgen, men bara nästan!

Vi kan konstatera att det varit en väldsabäst helg, igen! Tack! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Den där världsbästa helgen är du så väl värd! Härligt! Visst är vänner bäst! =)

2010-05-30 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0