Gårdagens och dagens dummaste:

Gårdagens: att gå in till Oslo (8 km på 1h 40min) i fel skor, vilket resulterar i gigantiska skavsår och ondiga benhinnor.

Dagens: att inte kolla på klockan innan jag nattar tröttigt barn, vilket resulterar att hon sussar strax efter halv sex. Denna punkten kommer ändras till dagens bästa om hon mot förmodan sover hela natten ;)


Under dagens dummaste kan även tandvärk tilläggas. Tanläkare är bland det dyraste som finns och ja, jag får kirra duktiga painkillers istället. Lätt billigare. Joho, det är det visst. Tycker ni tandisar i Sweden är dyrt vill ni inte veta vad det kostar här. (Här överdriver jag och antar så mycket jag bara vill, I haven't got a clue..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0