Måndag på en tisdag

How wierd is that?!

Avkomman sover och jag väntar på postis som inte kommit än.
Idag är en riktig hemmafix dag med tvätt, disk och städ. Fast det är kul när jag har hjälp. Av Iselin alltså, hon är väldigt begåvad när det kommer till att tvätta och hängla kläder. Diska är en annan talang.

Jag har ont i häfterna igen. Sådär lite wanna be foglossning känns det nästan som. Klart orättvist.

Och sen sådär rent generellt, så har man väl alltid både rättigheter och skyldigheter?! Känns inte helt riktigt att kräva och förvänta sig att få ta del av sina rättigheter och sen skita i de andra "tråkigare" delarna. Nej, just precis det jag tyckte, jag med.

Nu: kaffe!

Kommentarer
Postat av: ullisar

har missat massa hos dig ser jag å läser igen: det här är intressant. jag har också ofta funderat över hur dessa rättviseskrikande "jag får" och "jag ska" tänker i hänseende av skyldigheter :(



är det nåt specifikt du har i åtanke undrar jag nyfiket?

2010-06-08 @ 11:25:32
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0