Onsdagssvammel

Är tokttrött trots en god natts sömn och sovmorgon. Eller kanske just på grund av det?

Har ägnat dagen åt att titta på ställen jag vill åka till. Senaste budet är Gotland. Har oxå hittat böcker jag vill läsa. Vampyriga sådana gifvetvis. Men de får nog vänta till efter sommaren nångång, eller om jag skulle råka vinna på lotto innan dess. Iofs är inte chanserna för det särskilt stora iom att jag inte spelar på lotto. Jaja. Sånt är livet, och det kunde vart klart värre. Vi är ju friska åtminstone.

Aja. Lillfröken åker till far sin i helgen så det blir tomt här hemma. Får se vad jag hittar på utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0