Sunny day!

Morgonen var lite grå, men varm så kaffen kunde intagas ute. Efter lunchvilan så var det strålande sol och klarblå himmel. Svettigt værre att då befinna sig på skoaffærn och førsøka prova skor på nysoven snart 2-åring! Exakt en sko fick jag prova innan hon fløg runt som en annan illbatting. Nåja, efter en hel del svettiga och blodtryckshøjande aktiviteter så hittades de två paren vi var ute efter och jag belønade oss med en yoghurtglass. Mig før att jag var kolugn, henne før att hon trots allt aldrig la sig på golvet och gallskrek. Jag ær trøtt som en gnu, så nu slænger jag mig i sængen och kollar på Greys!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Skulle den unga damen få för sig att lägga sig på golvet och skrika, vilket jag aldrig tror att hon kommer att göra =) så kan du ju fortfarande ta henne under armen och bära ut henne.. =D

Snyggt jobbat att lyckas hitta två par skor!

F ö önskar jag att vi hade kunnat vara där på morronkaffe också ;)

2010-05-22 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0