Iselins klokheter

Ja, den dær jækla iFånen ringde ju inte imorse heller trots att jag resettat alarmet. Så klockan 8 fick vi konstatera att klockan inte skulle ringa. Iselin kom snabbt fram till att klockan var trasig. Sen tittade hon på mig, nickade och log och sa mycket stolt "affe laga nytt". Bestefar verkar vara stor favorit :)


Sen ær hon vældigt førtjust i æppeljuice. Hon tømde sin lilla flaska med æppeljuice jætterfort, ræckte den till mig sa sa "en till!". Nær vi var på restaurang i Gøteborg och åt pizza hade Iselin fått en juice då med och vi vuxna tog varsin øl. Iselin tømde såklart sin juice vældigt fort och stræckte sig efter min øl. "Jag dricka mamma jeppejos". Och det ær ju sant, færgen ær rætt lik :) Needless to say fick hon en ny egen jeppejos ganska fort ^^

Kommentarer
Postat av: mamma mu

Vad är det för nackdelar med en klassisk, traditionell väckarklocka?? ;)

2010-11-03 @ 10:58:59
Postat av: Johanna

Jeppejos <3

2010-11-03 @ 22:53:56
URL: http://www.honeyiscool.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0